Archives
Use the search box on the right to locate past articles.
Friday, Jun. 25, 2021
Una exposición de cerca de 150 reliquias, entre ellas las de Santa Maria Goretti, Santa Teresa de Lisieux (the “Little Flower”), San Francisco de Asís, San Antonio de Padua, Santo Tomas de Aquinas y Santa Faustina Kowalska, entre muchas más, fue presentada el 19 de junio en la Catedral de la Magdalena.
>>>
Friday, Jun. 25, 2021
El obispo Mark J. Seitz de El Paso, Texas, alentó a los prelados reunidos a través de Zoom para la asamblea virtual de primavera de los obispos de Estados Unidos, que encontraran formas de dar la bienvenida a un número creciente de inmigrantes en sus diócesis y servirles de la manera en que servirían a Cristo.
>>>
Friday, Jun. 25, 2021
El primer día de la asamblea de primavera de los obispos de Estados Unidos, del 16 al 18 de junio, que se llevó a cabo virtualmente debido a la pandemia de COVID-19 y comenzó con una discusión sobre cómo proceder con un tema importante que abordarán los obispos: la redacción de una declaración formal sobre el “significado de la Eucaristía en la vida de la iglesia”.
>>>
Friday, Jun. 25, 2021
Mary DaRonche
>>>
Friday, Jun. 25, 2021
To submit an item for this listing, send to atd@icatholic.org the Friday before you would like to see it published. Items will not run the weekend of the event.
>>>
Friday, Jun. 18, 2021
The annual priest assignments have been announced
>>>
Friday, Jun. 18, 2021
OFICIAL
>>>
Friday, Jun. 18, 2021
The priests of the Diocese of Salt Lake City gathered for the annual summer clergy retreat.
>>>
Friday, Jun. 18, 2021
Food Outreach Group is a new ministry formed by the members of Notre Dame Catholic Parish in Price.
Over the past year, Carbon County has been hit hard by the loss of jobs brought about by the COVID 19 pandemic.
>>>
Friday, Jun. 18, 2021
The St. Vincent de Paul Youth group has been making a difference through their monthly service projects.
The youth group is comprised of students who are St. Vincent de Paul Catholic School alumnae, parishioners, friends, neighbors and community members “who wanted to do something for others,” said Jason Caywood, who together with his wife Melissa formed the youth group.
>>>
Stay Connected With Us